Científica

Desvelan como os astrocitos desempeñan un papel crucial na sincronización precisa dos ritmos circadianos

Un estudo recente liderado polos grupos Gliatime e NeurObesity do CiMUS da Universidade de Santiago de Compostela acaba de desvelar achados innovadores sobre o papel crucial da sinalización da insulina nos astrocitos para a regulación dos comportamentos circadianos.

O estudo, publicado na prestixiosa revista "Nature Communications", destaca a influencia específica por sexo do sistema dopaminérxico e a súa conexión coa resposta á luz e a alimentación. Este descubrimento ten implicacións de gran relevancia para a comprensión dos mecanismos subxacentes a trastornos asociados coa alteración do ritmo circadiano, tales como a diabetes tipo 2 e a obesidade.

Esta investigación representa, por tanto, un avance significativo na comprensión de como os astrocitos desempeñan un papel crucial na sincronización precisa dos ritmos circadianos, suxerindo ademais posibles vías para mitigar os efectos negativos da disrupción circadiana.

Para máis información: https://www.nature.com/articles/s41467-023-44039-8